Flying bat in a marquee
MOMOK The Movie 2009..MOMOK..Jangan Panggil Aku 2011..MOMOK Jangan Cari Pasal 2012..."Rumah Sewa RM50"-2014!!.."DIA" 21 May 2015!!.

HTML for marquees

Wednesday, September 16, 2009

PilihanRAYA - MOMOK The Movie vs Jin Toncet @ Ms. Poco-Poco


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.


Selamat menjalani ibadah puasa dan membuat persiapan raya. Horeyy raya datang lagi! Kepada semua umat Islam kedatangan Syawal amat dinantikan setelah sebulan berpuasa di bulan Ramadan.
MOMOK The Movie bakal ditayangkan serentak di lebih 60 buah pawagam di seluruh negara termasuk Negara Brunei Darussalam dan Singapura. Saya berharap agar teman-teman semua dapat memberi sokongan padu kepada filem MOMOK The Movie. Berilah sokongan anda kepada filem tempatan khususnya filem MOMOK The Movie.
Kepada mereka yang memandu kenderaan untuk balik ke kampung, berhati-hatilah di jalanraya. Banyakkan bersabar untuk sampai ke destinasi masing-masing. Utamakan keselamatan diri dan keluarga tersayang.

Saya dan juga Wargakerja Galaksi Seni Sdn. Bhd juga ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin.

Pastikan anda semua memberi sokongan pada filem....apa????? MOMOK The Movie! Datanglah beramai-ramai ke pawagam berdekatan dengan tempat anda. MOMOK The Movie pasti akan membuat anda terhibur dan mengimbau kembali nostalgia anda bersama keluarga!


Wassalam

M.Jamil fdam


No comments: