Flying bat in a marquee
MOMOK The Movie 2009..MOMOK..Jangan Panggil Aku 2011..MOMOK Jangan Cari Pasal 2012..."Rumah Sewa RM50"-2014!!.."DIA" 21 May 2015!!.

HTML for marquees

Saturday, September 26, 2009

Jangan Cepat Melatah! MOMOK The Movie Lawan Jin Notti..


Jin Notti Lawan MOMOK- berita di Utusan Malaysia/Kosmo hari ni. Sememangnya David bagi pihak MOMOK The Movie cakap berdasarkan fakta. MOMOK The Movie mengatasi kutipan Jin Notti. Kebenarannya ada pada masyarakat dan pihak berkuasa seperti FINAS dan tauke panggung TGV dan GSC. Alah lebih sikit je. Perkembangan sihat utk filem tempatan. Tapi jgn cakap besar kata MOMOK The Movie tak boleh atasi Jin Notti..x baik. Jgn cakap nama Mawi dan Fara Fauzana besar pada nama Nabil, Faizal, Dato' Aziz Sattar dan Dato' Sarimah. Masing2 ada peminat mereka sendiri. Lagipun rezeki di tangan Tuhan. MOMOK The Movie cerita untuk masyarakat dan bukan semata-mata jual nama pelakon.

Persaingan MOMOK The Movie sebenarnya adalah filem-filem luar khususnya Hollywood BUKAN Jin Notti. Kalau Jin Notti cakap di dah kutip 10 Juta sekalipun saya gembira sebab filem tempatan berjaya. tak perlu kita bertelagah sesama kita dan tak puas hati sebab kononnya KRU lebih bagus. Namun begitu cakap biarlah mengikut fakta. Nak bukti tanyalah FINAS dan tauke panggung GSC dan TGV. Jangan melatah sedangkan filem luar yang kutip berjuta-juta pun relax je. Pasaran filem tempatan masih mengharapkan sokongan masyarakat tempatan. Kita sama-sama promosi untuk bantu filem tempatan. Secara jujur, saya gembira jika Jin Notti kutip RM10juta atau 100 juta tapi pastinya lebih gembira jika MOMOK The Movie boleh kutip lebih! Hakikatnya buat masa ini kutipan MOMOK The Movie mengatasi Jin Notti...itu pun dengan jumlah x banyak.
Teruskan sokongan anda untuk menonton filem MOMOK The Movie dan buatlah penilaian sendiri. Kepada KRU..kita patut rasa bangga filem tempatan berjaya dan mendapat sambutan..jangan kata mustahil filem MOMOK The Movie tak boleh berjaya mengatasi Jin Notti..apa2 pun biar masyarakat buat penilaian ya. MOMOK The Movie 4ever!!!


M.Jamil
MOMOK The Movie
GALAKSI SENI SDN.BHD

No comments: