Flying bat in a marquee
MOMOK The Movie 2009..MOMOK..Jangan Panggil Aku 2011..MOMOK Jangan Cari Pasal 2012..."Rumah Sewa RM50"-2014!!.."DIA" 21 May 2015!!.

HTML for marquees

Sunday, September 6, 2009

Eksklusif! Bunian Wujud? Di Sebalik Tabir Pembikinan Filem MOMOK The Movie.....

Dua imej dalam yang tergantung di gunung dalam bulatan hitam dikatakan makhluk bernama Bunian manakan sekumpulan kanak-kanak yang berda dalam bulatan merah di jambatan gantung di kaki gunung adalah para pelakon. Gambar lokasi di rakam pada pukul 6.30 petang bagi babak kisah Bunian di Gunung Senyum, Temerloh Pahang

Nabil Raja Lawak dan Pendatang baru, Hanis Zalikha


Benarkah makhluk halus yang bernama Bunian itu benar-benar wujud? Gambar yang pada mulanya diambil untuk still photo bagi filem MOMOK The Movie menjadi eksklusif setelah terdapat 2 imej yang dikatakan Bunian. Kamera digital yang digunakan still photographer filem MOMOk The Movie ini turut merakamkan beberapa gambar eksklusif mahkluk halus yang lain.

Babak kisah Bunian ini dirakam pada pukul 6.30 petang di jambatan gantung di kaki Gunung Senyum, Temerloh Pahang. Babak kisah Bunian melibatkan pelakon Nabil Raja Lawak sebagai Jefri, pemuda yang tersesat di Bunian dan Hanis Zalikha (pendatang baru yang membawa watak sebagai Mawar.
Paling menarik dalam filem MOMOK The Movie ini, semua lokasi bagi setiap kisah seram berlokasikan tempat sebenar yang dikatakan "berhantu"

Terserah anda untuk menentukan kesahihan gambar ini. Terserah anda untuk mempercayainya. Gambar ini eksklusif untuk anda..Yang penting jangan lupa saksikan filem MOMOK The Movie apabila ditayangkan kelak pada Aidilfitri yang bakal menjelang tiba.

No comments: