Flying bat in a marquee
MOMOK The Movie 2009..MOMOK..Jangan Panggil Aku 2011..MOMOK Jangan Cari Pasal 2012..."Rumah Sewa RM50"-2014!!.."DIA" 21 May 2015!!.

HTML for marquees

Monday, August 30, 2010

Momok JPA- Misteri Tidak Boleh Di Cari IaNya Terjadi!

Semakin lama meniti hidup semakin banyak dugaan yang ditempohi. Hari-hari yang mendatang rupanya penuh dengan ranjau, Ranjau Sepanjang Jalan. Mujur ibu masih ada mendoakan kesejahteraan anaknya..Dia Ibuku..Namun jejak Jalan Ampas yang penuh memori meninggalkan Jejak Bertapak. Kabus Di Tengahari menghadkan pandangan masa depan.

Suara hati yang diluahkan melalui karya filem masih tidak dapat diterjemahan sebaik mungkin. Terbaru, Momok Jangan Panggil Aku seperti satu cetusan rasa yang hampir memakan diri sendiri. Misteri tidak boleh di cari Ianya terjadi, benar-benar terjadi dan menghantui kehidupan. Misteri yang disangka jin hantu dan setan rupanya didalangi oleh manusia! Manusia bersekongkol dengan setan dan amalan sihir untuk memusnahkan kehidupan manusia lain kerana hasad dengki dan iri hati.

Apa itu santau..apa itu polong..apa itu ilmu tuju atau santet? Apa juga nama yang diberikan perkara yang dinamakan ini pasti ilmu hitam yang bersatu diantara manusia dan setan! Tak dapat cara terang, cara gelap digunakan oleh manusia berhati setan ini untuk menjahanam manusia lain demi nafsu gilanya. Siapa yang telah dan sedang mengalaminya pasti mengerti berhadapan dengan hal-hal sebegini. Namun Allah maha besar. Setiap perbuatan jahat walaupun sebesar zarah sekalipun ada pembalasannya. Nasihat ikhlas untuk pengamalnya..bertaubatlah.

No comments: