Flying bat in a marquee
MOMOK The Movie 2009..MOMOK..Jangan Panggil Aku 2011..MOMOK Jangan Cari Pasal 2012..."Rumah Sewa RM50"-2014!!.."DIA" 21 May 2015!!.

HTML for marquees

Monday, August 23, 2010

Ada Setan Terlepas ke Di Bulan Ramadan ni?

Sabar saya hampir hilang sabar apabila difitnahkan oleh seorang dua wartawan yang saya kenali kononnya saya telah berkahwin secara senyap. Apa motif wartawan tersebut? Kenapa rasionalnya beliau membuat cerita sedemikian?
Ini bukan soal saya telah berkahwin lagi dalam senyap..Soalnya sekarang benar atau tidak berita tersebut. Sebagai manusia lebih-lebih lagi dalam bulan Ramadan yang mulia ini jagalah sikit perbuatan anda tu. Sensitiflah sikit pada perasaan anak-anak dan keluarga saya. Wartawan tersebut mungkin tidak ada keluarga dan perasaan yang menyebabkan beliau boleh buat apa yang beliau suka tanpa menjaga hati dan perasaan orang lain.
Kenapa si wartawan tersebut tidak terus berjumpa dan bertanyakan hal tersebut sendiri kepada saya? Sah-sah nak buat cerita bi'daah. Untuk pengetahuan semua, terlalu awal bagi saya untuk memikirkan soal jodoh sekarang. Saya tidak menolak ketentuan dariNya. InsyaAllah, saya tidak takut mengaku apa jua perkara yang saya lakukan pada masa depan.

Buat masa ini saya lebih suka memperkatakan tentang perkembangan filem terbaru saya MOMOK..Jangan Panggil Aku. Saya lebih suka menikmati kemanisan bulan Ramadan. Saya lebih suka melayan perasaan bersama anak-anak saya. Saya mohon kepada sesiapa saja..tolonglah hormati privasi saya. Saya akan lakukan apa saja demi keharmonian anak-anak saya. Jangan sampai mereka terus terasa..jangan sampai hilang sabar di hati saya..


P.S Hai MAB....kalau nak pencen tu buatlah cara nak pencen...bawa-bawalah bertaubat.


No comments: