Flying bat in a marquee
MOMOK The Movie 2009..MOMOK..Jangan Panggil Aku 2011..MOMOK Jangan Cari Pasal 2012..."Rumah Sewa RM50"-2014!!.."DIA" 21 May 2015!!.

HTML for marquees

Wednesday, March 28, 2012

12 Julai 2012! Momok Jangan Cari Pasal Mulakan Kempen Promosi

http://youtu.be/qfUVtFSdA_4..

MOMOK..Jangan Cari Pasal (MJCP) telah memulakan kempen promosi bagi persiapan Tayangan Umum filem ini serentak di pawagam2 di seluruh Malaysia, Brunei dan Singapura pada 12 Julai 2012. Antara program promosi yang akan dilaksanakan ialah roudtour di seluruh negeri tanahair termasuk Sabah, Sarawak, Brunei dan Singapura. Program promosi akan turut diadakan secara berperingkat di radio, Televisyen(Astro Ria), Akhbar, Bus Rapid, Light Box, beberapa Electronic Board di Kuantan (Telok Chempedak) dan Kuala Lumpur. Iklan MJCP juga turut boleh di lihat nanti di Mamak's TV yang terdapat di seluruh restoran yang mengambil bahagian.

Program bersama artis MJCP turut akan diadakan di beberapa Pasaraya Mydin, Kerteh Mall, Jitra Mall dan beberapa pasaraya terkemuka yang mengambil bahagian. Senarai program penuh promosi MJCP akan diumunkan kelak. MJCP berharap akan mendapat sokongan dari peminat series filem MOMOK. Terima Kasih

No comments: