Flying bat in a marquee
MOMOK The Movie 2009..MOMOK..Jangan Panggil Aku 2011..MOMOK Jangan Cari Pasal 2012..."Rumah Sewa RM50"-2014!!.."DIA" 21 May 2015!!.

HTML for marquees

Friday, March 4, 2011

Seronoknya..Program Promosi MOMOK JPA Di TESCO Alor Setar.






Alhamulillah. Program Promosi filem MOMOK..Jangan panggil Aku di TESCO Alor Setar baru-baru ini telah selamat dilaksanakan serta menghampiri matlamatnya. Program Promosi ke tiga selepas di Finas dan MITC Melaka ini mendapat sambutan baik dari pengunjung Tesco Alor setar, rakan2 FB di Alor Setar dan para peminat dan pengikut setia filem MOMOK.
Team MJPA Baba Nizam, Tok Wan, Firdaus Fahmi dan artis MJPA yang hadir, Mimi dan Shahila telah bertungku lumus menjayakan program promosi ini. Shahila pelakon dan penyanyi baru telah menunjukkan bakat nyanyiannya yang cemerlang selain dari tayangan klip trailer dan The Making MJPA untuk menghiburkan para pengunjung yang hadir.
Jutaan terima kasih kepada semua yang telah memberikan sokongan, khususnya para peminat, rakan FB di Alor Setar dan orang2 utara. Semoga sokongan anda semua akan memberikan kejayaan cemerlang pada filem MOMOK..Jangan Panggil Aku apabila ditayangkan kelak pada 5.5.2011.
Program promosi MJPA akan di teruskan ke Kuala Selangor, Johor Bahru, Kuantan dan Kuala Terengganu selepas ini. InsyaAllah.

No comments: