Flying bat in a marquee
MOMOK The Movie 2009..MOMOK..Jangan Panggil Aku 2011..MOMOK Jangan Cari Pasal 2012..."Rumah Sewa RM50"-2014!!.."DIA" 21 May 2015!!.

HTML for marquees

Saturday, March 12, 2011

Promosi MOMOK..JPA Di Selatan..! SM Sains Muar & UTM Skudai Johor!


MOMOK..Jangan Panggil Aku 5.5.2011

MOMOK..Jangan Panggil Aku 5.5.2011



MOMOK..Jangan Panggil Aku 5.5.2011

Promosi filem MOMOK..Jangan Panggil Aku meneruskan pengembaraan promosinya ke Selatan. MOMOK..JPA bersama-sama Samura Handball Team 2011 Sekolah Menengah Sains Muar Johor dan para graduan dan pengunjung Pesta Konvo UTM Skudai Johor telah menyemarakkan program promosi filem

MOMOK..Jangan Panggil Aku yang bakal di tayangkan serentak 57 pawagam seluruh Malaysia dan Brunei pada 5.5.2011! Jutaan terima kasih diucapkan kepada Puan Siti Nor Binti Mohd Tahir (Jurulatih Samura Handball Team SMS & Suami, Pengetua SMS Muar, Pihak Pengurusan Pesta Konvo UTM Skudai, Team Promosi MOMOK..JPA, Para Artis MOMOK..JPA dan kepada semua pihak yang terlibat yang telah menjayakan program promosi MOMOK..JPA di selatan. Semoga segala usaha promosi ini mendapat rahmatNya serta kejayaan seperti yang diharapkan..

No comments: