Flying bat in a marquee
MOMOK The Movie 2009..MOMOK..Jangan Panggil Aku 2011..MOMOK Jangan Cari Pasal 2012..."Rumah Sewa RM50"-2014!!.."DIA" 21 May 2015!!.

HTML for marquees

Wednesday, March 9, 2011

Program Promosi MOMOK..JPA Di PLKN Gunung Semanggol







Team promosi MOMOK...JPA ke PLKN Gunung Semanggol kali ini hanya terdiri dari empat orang sahaja..Sheila, Tok Wan, Baba Nizam dan saya sendiri. Namun semangat kami untuk mempromosikan MJPA bertambah kuat kerana layanan dan sambutan yang baik kami terima. Anak saya Qis yang menjadi pelatih PLKN di situ turut bekerja keras membantu kempen promosi. Alhamdulillah semuanya berjalan sepertimana yang dirancangkan. Semoga MJPA akan mendapat sambutan hangat bila ditayangkan pada 5.5.2011 ini! InsyaAllah
Team MOMOK..Jangan Panggil Aku akan menjelajah ke (Tesc0) Kuala Selangor, UTM Skudai, Malam Bersama Bintang (FINAS) , Gelanggang Seni Warisan (Kuantan, Pahang), Kota Kinabalu (Sabah) dan beberapa tempat lain selepas ini (March-Mei)
Terima kasih atas sokongan semua. Teruskan sokongan anda kepada MOMOK..Jangan Panggil Aku!!

No comments: