Flying bat in a marquee
MOMOK The Movie 2009..MOMOK..Jangan Panggil Aku 2011..MOMOK Jangan Cari Pasal 2012..."Rumah Sewa RM50"-2014!!.."DIA" 21 May 2015!!.

HTML for marquees

Thursday, November 6, 2008

Sayalah Orangnya..Saya Rasa Saya Boleh...


Anda mahu menceburkan diri dalam bidang hiburan? Atau ada sememangnya seorang artis, popular, glamor, orang seni atau mahu mencuba nasib. Anda kini mempunyai peluang melalui filem Momok The Movie! dan filem/drama terbitan Galaksi Seni Sdn.Bhd (GSSB) Anda rasa anda mempunyai bakat, rupa dan segalanya untuk menjadi seorang pelakon? Anda rasa anda ada kebolehan untuk menjadi sebagai salah seorang tenaga produksi contohnya jurumekap, propmaster atau apa saja . Anda rasa anda ada ide dan cadangan yang bernas? Apa saja boleh anda perkatakan dengan tujuan dapat membantu GSSB menjalankan usaha penerbitan dgn lancar dengan jayanya. Melalui ruangan ini cuba yakinkan saya sebagai pengarah untuk mencuba bakat, ide dan cadangan anda.Cuma anda kenalah fikirkan sendiri bagaimana melalui ruangan yang terhad ni. Filem kita wajah kita. Jangan hanya pandai mengkritik tapi sama-samalah kita fikir jalan terbaik untuk memajukan industri perfileman kita. Sayalah Orangnya..saya rasa saya boleh...so..yakinkan saya.
Anda boleh emailkan gambar dan biodata anda kepada saya jika anda mahu ke mjdirector@gmail.com atau ke shahrila_mj@yahoo.com




No comments: