Flying bat in a marquee
MOMOK The Movie 2009..MOMOK..Jangan Panggil Aku 2011..MOMOK Jangan Cari Pasal 2012..."Rumah Sewa RM50"-2014!!.."DIA" 21 May 2015!!.

HTML for marquees

Wednesday, November 5, 2008

Apa yang anda ketahui, fikir, rasa dan ingin katakan mengenai "Momok The Movie".

Soalan saya, pernahkan anda menonton versi VCD Momok? Apa komen anda? Tahukan ide VCD Momok terhasil dari Persembahan Teater Seram Popular Anjuran Muzium Negara pada tahun 2002 berjudul "Hantu-Hantu Yang Saya Kenali"? Ok, dipendekkan cerita, Momok akan difilemkan tidak lama lagi (tarikh penggambaran dijangka bermula Disember 2008) dengan judul (working title) "Momok The Movie". Filem ini akan diterbitkan oleh syarikat "Galaksi Seni Sdn. Bhd" melalui kerjasama dan bantuan skim SPFC Finas. Antara cadangan beberapa pelakon popular seperti Fauziah Latiff, Ziana Zain, Faizal AF, Dato' Seniwati Sarimah dan ramai lagi, team produksi filem ini sedang giat dalam usaha pre-peroduksi dan casting. Filem akan di naungi oleh KeBawah Duli Yang Teramat Mulia Tengku Mahkota Pahang.

Apa yang perlu saya ketahui ialah komen anda dan bagaimana anda mahu filem ini terhasil dengan mengambil kira pelakon pilihan anda, cerita pilihan anda dll yang anda fikirkan perlu untuk anda perkatakan.












-The Director-

No comments: