Flying bat in a marquee
MOMOK The Movie 2009..MOMOK..Jangan Panggil Aku 2011..MOMOK Jangan Cari Pasal 2012..."Rumah Sewa RM50"-2014!!.."DIA" 21 May 2015!!.

HTML for marquees

Tuesday, November 25, 2008

Sambutan Hangat Sesi "Ujibakat Momok The Movie"

Syukur & terimakasih atas sambutan hebat kehadiran hampir 200 orang calon dari pelbagai peringkat umur, bangsa dan status ke sesi ujibakat filem "Momok The Movie" (MTM) yang di adakan pada 25hb, Selasa 2008 di Finas. Masa ujibakat yang sepatutnya dilaksanakan antara 2-6 petang terpaksa dilanjutkan sehingga pukul 8.00 malam. Satu petanda baik bagi MTM yang bakal difilemkan ini.
Kehadiran para artis yang sudah established turut menghangatkan lagi sesi ujibakat. Terima kasih atas commitment serta kehadiran dan sokongan yang diberikan oleh para artis terkenal. Kehadiran Ketua Pengarah Finas, Encik Mohd Mahyidin Mustakim, Encik Abd Khalid Maulod, Pengarah Pembagunan Filem, pegawai-pegawai Finas dan Raja Anor, wakil dari Truetech (M) Sdn. Bhd memberi sokongan telah menambahkan semangat para calon untuk menunjukkan bakat terbaik mereka. Para pengendali ujibakat menghadapi tugas berat untuk membuat penilaian dan pemilihan kerana boleh dikatakan kesemua calon yang hadir samaada artis-artis terkenal dan bakat-bakat baru telah menunjukkan kehebatan bakat mereka dengan cemerlang.

Walau bagaimanapun, pihak Galaksi Seni Sdn.Bhd(GSSB) akan menyenaraikan nama calon-calon yang akan di shortlisted dalam jangkamasa yang terdekat. Senarai calon yang berjaya akan disiarkan di ruangan ini dan laman sinemamalaysia. Bagaimanapun calon-calon yang tidak berjaya untuk filem MTM ini bukan sahaja tetap berpeluang untuk berlakon dalam filem dan dama terbitan GSSB pada masa yang akan datang tetapi lain-lain syarikat filem kerana bakat cemerlang yang ada pada mereka.

Terima kasih atas sokongan anda semua. Sebarang pertanyaan anda boleh hubungi Pn. Shahrila di talian 03-42520411,016-3274858.- Email shahrila_mj@yahoo.com atau mjdirector@gmail.com. Harap maklum

No comments: