Flying bat in a marquee
MOMOK The Movie 2009..MOMOK..Jangan Panggil Aku 2011..MOMOK Jangan Cari Pasal 2012..."Rumah Sewa RM50"-2014!!.."DIA" 21 May 2015!!.

HTML for marquees

Wednesday, February 23, 2011

MOMOK..Tidak Mengikuti Trend Lambakkan Genre Seram..Mereka ikut MOMOK!



MOMOK memulakan penghasilan filem-filem ber'genre' seram setelah sekian lama pembikinannya mendapat halangan dari Lembaga Penapisan Filem (LPF)..Bermula pada era tahun 2000,MOMOK di hasilkan melalui judul MOMOK yang dihasilkan dalam bentuk VCD. Hasil dari sambutan hangat dari peminat filem tempatan dan kelonggaran yang diberikan terhadap filem2 genre seram oleh LPF, penerbit fileem-filem tempat mula berlumba-lumba menghasilkan filem2 genre seram ketika itu.
MOMOK kembali selepas lima tahun menyepi dalam bentuk filem berformatkan 35mm pada tahun 2009 dengan judul MOMOK..The Movie (MTM) pada tahun 2009. Sekali lagi sambutan yang diterima hangat yang rata-rata dari 'followers' MOMOK yang terdahulu. Kini MOMOK..muncul kembali dengan judul MOMOK..Jangan Panggil Aku (MJPA). MJPA bukanlah sekual dari MTM. MJPA menjanjikan persembahan yang lebih segar, seram dan mantap. Namun MOMOK tetap mempunyai citarasa MOMOK! Selepas MJPA, MOMOK mungkin berhenti seketika untuk memberi laluan kepada lambakkan filem-filem seram. InsyaAllah, MOMOK akan kembali lagi kerana masih ada 85 skrip dan cerita-cerita Momok tempatan popular di kalangan masyarakat kita yang belum di zahirkan ke layar perak. Sokongan anda semua sangatlah dihargai..

No comments: