Flying bat in a marquee
MOMOK The Movie 2009..MOMOK..Jangan Panggil Aku 2011..MOMOK Jangan Cari Pasal 2012..."Rumah Sewa RM50"-2014!!.."DIA" 21 May 2015!!.

HTML for marquees

Sunday, June 27, 2010

Galaksi Seni "Underdog" Dengan MOMOK..Jangan Panggil Aku.





Pelancaran filem MOMOK..Jangan Panggil Aku oleh Galaksi Seni Sdn.Bhd telah selamat disempurnakan di Finas pada 25hb Julai yang lalu. MJPA adalah filem kedua terbitan GSSB setelah filem MOMOK The Movie.

MJPA bukan sekuel pada MTM adalah `underdog' kepada filem-filem terbitan syarikat besar seperti MIG production, KRU Berhad, Tayangan Unggul, Primeworks dan beberapa lagi yang mempunyai genre yang sama apabila ditayangkan kelak pada 2011.

Mampukah MJPA mengatasi pencapaian MTM? Mampukah MJPA diterima umum? mampukah MJPA bersaing dengan syarikat penerbitan yang lebih besar? Mampukah MJPA 'memanggil' penonton ke pawagam dengan barisan para pelakon yang ada? Mampukah MJPA dihasilkan sebaik mungkin tanpa saluran dana dari FINAS? Finas harus lebih serius dan bijak dalam membantu mereka yang benar-benar mahu menerbitkan filem. Pastinya MJPA akan menjadi garis pengukur GSSB dalam industri penerbitan filem cereka.

InsyaAllah MJPA yang akan menjalani penggambaran pada 17 Julai ini dapat dihasilkan sebaik mungkin. Hanya masa dan ketikanya saja menentukan nasib GSSB dengan MJPA.

No comments: