Flying bat in a marquee
MOMOK The Movie 2009..MOMOK..Jangan Panggil Aku 2011..MOMOK Jangan Cari Pasal 2012..."Rumah Sewa RM50"-2014!!.."DIA" 21 May 2015!!.

HTML for marquees

Monday, February 22, 2010

Tayangan MOMOK The Movie di Hari Terbuka Finas.


Hari Terbuka Finas yang berlangsung pada 20-21 hb Februari yang lalu sememangnya meriah. Pelbagai aktiviti yang disediakan oleh pihak Finas telah berjaya menarik ramai pengunjung. Antara aktiviti menarik yang telah disediakan ialah penayangan 5 filem secara percuma kepada para pengunjung, Lima buah filem tersebut ialah Papadom, My Spy, Bohsia...Jangan Pilih Jalan Hitam, Jangan Pandang Belakang Congkak dan MOMOK..The Movie (MTM). Boleh dikatakan kelima-lima filem yang telah ditayangkan telah mendapat sambutan hebat dari para pengunjung.

Tidak terkecuali, MOMOK..The Movie telah mendapat sambutan yang meriah dari ramai pengunjung. Pihak pengurusan Galaksi Seni Sdn.Bhd yang menerbitkan filem MTM telah mengambil kesempatan ini untuk memperomosikan filem yang bakal mereka terbitkan iaitu MOMOK..Jangan Panggil Aku serta telah mengedarkan lebih 250 keping 'desk Calender' untuk mereka yang datang menonton MTM.

Usaha pihak Finas menganjurkan Hari Terbuka Finas ini telah berjaya mendekatkan masyarakat dengan industri perfileman dan juga penglibat seni tanahair.

No comments: