Flying bat in a marquee
MOMOK The Movie 2009..MOMOK..Jangan Panggil Aku 2011..MOMOK Jangan Cari Pasal 2012..."Rumah Sewa RM50"-2014!!.."DIA" 21 May 2015!!.

HTML for marquees

Thursday, February 18, 2010

Hari Terbuka Finas 20-21hb! Sedia Pelbagai Aktiviti Menarik



Hari Terbuka Finas

Sabtu , Februari 20, 2010
Ahad, Februari 21, 2010
Lokasi: Perbadanan Kemajuan Filem Nasional Malaysia (FINAS)
Kompleks Studio Merdeka
Lot 1662, Bt 8, jalan Hulu Kelang
68000 Ampang, Selangor
(Bersebelahan dengan Zoo Negara Malaysia)


Program Hari Terbuka FINAS edisi kedua yang bakal berlangsung selama dua hari bermula 20 dan 21 Februari (Sabtu & Ahad) turut menyediakan pelbagai aktiviti menarik kepada para pengunjung. Program bertemakan FILEM CITRA 1MALAYSIA ini adalah bagi memberi peluang kepada orang ramai mengenali lebih dekat peranan FINAS dalam agenda pembangunan industri filem Malaysia. Ia juga adalah kesinambungan Program Merakyatkan Filem yang dijalankan FINAS sejak tiga tahun lalu.


“Pada tahun ini juga, FINAS akan mengadakan Mini Konsert- Inde Gempak yang menampilkan persembahan bertemakan lagu-lagu filem. Antara artis yang akan membuat persembahan ialah Azlan The Typewriter, Emylia, Kumpulan Bau, Deja Voo Doo-Spell dan Pure Vibracion.

Manakala segmen tayangan filem cereka dan dokumentari terbitan FINAS membariskan filem cereka Filem 'Papadom’, ‘My Spy’, ‘Momok The Movie’, ‘Bohsia… Jangan Pilih Jalan Hitam’, ‘Jangan Pandang Belakang Congkak’ serta empat dokumentari terbitan FINAS (Jean Perera; The Beauty Queen Murder, Bangunan Sultan Abdul Samad, Spell Bound; Crime Of The Mind dan Among The Great Apes : With Michell Yeoh) juga ditayangkan secara percuma di Pawagam Mini P. Ramlee.


"FINAS berharap agar orang ramai dan penggiat industri khususnya dapat meluangkan masa mengikuti aktiviti yang telah dirancang sempena Hari Terbuka FINAS. Bagi memberi ruang kepada orang ramai dan warga filem memberi pandangan dan cadangan, kita telah menyediakan kaunter khas bagi tujuan tersebut sepanjang tempoh program berlangsung", tambah Mahyidin.


(Nota: Tayangan Filem : Momok The Movie di Pawagam Mini P.Ramlee pada Ahad 21hb. Februari jam 11:00 - 12.30 Tengahari)


Jadual penuh aktiviti2 menarik, sila rujuk kepada link dibawah:
http://www.finas.gov.my/index.php?mod=news&id=111

(Source: www.finas.gov.my)

1 comment:

ery said...

great.... bior orang bukak mate sket dengan produk orang2 kita nih huhuhu