Flying bat in a marquee
MOMOK The Movie 2009..MOMOK..Jangan Panggil Aku 2011..MOMOK Jangan Cari Pasal 2012..."Rumah Sewa RM50"-2014!!.."DIA" 21 May 2015!!.

HTML for marquees

Monday, July 22, 2013

Bersama En.Hamaluddin@Abg Din~Penjaga Misteri "Rumah Sewa RM50"

En. Hamaluddin @ Abg Din, penjaga sebenar 'Rumah Sewa RM50 ini adalah seorang lelaki misteri. Kenapa misteri? Saya katakan beliau seorang yang misteri kerana hanya menceritakan perkara sebenar disebalik 'Rumah Sewa RM50' kepada orang tertentu jika bertanyakan soalan mengenai rumah di bawah jagaanya. Sebaliknya, beliau akan hanya menceritakan latar belakang rumah itu secara umum hingga menimbulkan 'boring' untuk bertanya lagi. Kenapa? Kata Abg Din, Rumah Sewa RM50 ini memang pebuh misteri. Sebagai penjaga rumah tersebut, beliau tidak mahu menimbulkan rasa takut kepada pengunjung dan bakal penyewanya, sehingga menyebabkan rumah tersebut tidak dikunjungi lagi dan tiada penyewanya. Tambah beliau lagi, kalau beliau menceritakan hal sebenar, mungkin akan menimbulkan kemudaratan kepada mereka yang lemah semangat.
Beliau yang diberikan kesempatan menonton klip "The Making Of Rumah Sewa RM50" baru-baru ini ketika pihak GSSB mengunjungi beliau berkata "Pembikinan filem ini nampak 'real' dan berjaya menaikkan bulu roma saya! Jangan lupa jemput saya ke tayangan perdananya ya"
 

No comments: