Flying bat in a marquee
MOMOK The Movie 2009..MOMOK..Jangan Panggil Aku 2011..MOMOK Jangan Cari Pasal 2012..."Rumah Sewa RM50"-2014!!.."DIA" 21 May 2015!!.

HTML for marquees

Monday, May 24, 2010

MJPA ke LIMKOKWING University



Team Momok..Jangan Panggil Aku mula memantapkan persediaan ke LIMKOKWING(LKW) University di Cyberjaya sebagai antara langkah bagi merealisasikan pembikinan filem MOMOK..Jangan Panggil Aku. Setelah berbulan-bulan berurusan dengan pihak Finas dan SME Bank, dengan kelewatan yang tiada penghujungnya, GSSB terpaksa mengambil langkah drastik untuk mencari jalan sendiri..Entahlah..di mana silapnya... mana dia dana dan bantuan yang telah dilaung-laungkan untuk membantu industri? Berita di akhbar dan tv bukan main gah lagi dilaungkan oleh Finas, itu pun tahu melalui TV..dijemput kami ke majlis pengumuman pemberian dana pun tidak. Nak bagi tak bagi dana lain cerita, tapi GSSB adalah syarikat aktif yang berdaftar. Tak kan Finas sampai lupa nak jemput kut? Macam-macam hal, hakikatnya Tuhan sahaja lah yang tahu. Semua hal banyak red-tape dan agenda politik yang tersendiri. Namun GSSB masih menunggu dan mengharapkan pula bantuan dana BSN pula sekarang. Statusnya....GSSB akan usahakan pembikinan filem ini!
InsyaAllah..ada rezeki kami maka adalah. Rezeki kami bukan terletak di tangan Finas.
Team MJPA ke LKW dengan tujuan mendapatkan bantuan kepakaran CGI (Computer Generated Imagery) bagi pembikinan filem ini. Perjumpaan bersama wakil LKW yang di ketuai oleh Encik Suresh Govindasamy, Director, Content Management, Publications & Exhibitions, menampakkan tanda-tanda positif untuk jalinan kerjasama.

Apa pun, GSSB akan melipat gandakan usaha untuk menjayakan pembikinan filem MJPA. Mungkin Finas tidak nampak potensi yang ada pada GSSB dan merasakan GSSB tidak layak dibantu...tolong ketepikan politik dan harap Finas lebih telus dan amanah dalam membantu karyawan tempatan. Jangan ikut suka hati berikan dana pada siapa yang Finas suka.

No comments: