Flying bat in a marquee
MOMOK The Movie 2009..MOMOK..Jangan Panggil Aku 2011..MOMOK Jangan Cari Pasal 2012..."Rumah Sewa RM50"-2014!!.."DIA" 21 May 2015!!.

HTML for marquees

Sunday, November 15, 2009

"MOMOK..Jangan Panggil Aku...."


Jangan Kau Panggil Aku........
Ku tahu hati kau bergetar kemiluan…
Tika Mencari wajah ku disebalik kabus…
Kau panggil aku berulang kali…
Tanpa suara dan nama yang dikenali…
Dapatkah kau melihat Ku…
Dalam kabus sunyi dingin…
Wajah Ayu Melanda Pahit
Dalam tirai perjalanan misteri …
Telah kau terokai segala Misteri…
Walau iaNya tidak boleh dicari…
Ianya terjadi, menoktahkan dalam lena…
Walau pun kau mencari dalam terang…
Dapatkah kau memburu Ku…
Dalam segala ketakutan mengundang…
Mahukah kau melihat Ku…
Usah....Jangan Panggil Aku…
Ke mana harus kau tuju…
Segala misteri mencengkam jiwa…
Apa lagi yang mahu kau lakukan…
Agar kau kenal diri ku…
Misteri tidak boleh dicari..iaNya terjadi…
Dalam lena tidur mimpi kau…
Satu realiti yang infiniti…
Sempadan hidup dunia fantasi…
Dimana kewujudan diri Mu
Dunia mu dunia ku jua…namun berlainan demensi
Tak ingin aku kita bertemu wajah…
Walaupun ku mati dalam penglihatan ini…
Dunia kita berbeza...hiduplah kau di dunia mu
Jangan kau Panggil aku.....

No comments: