Flying bat in a marquee
MOMOK The Movie 2009..MOMOK..Jangan Panggil Aku 2011..MOMOK Jangan Cari Pasal 2012..."Rumah Sewa RM50"-2014!!.."DIA" 21 May 2015!!.

HTML for marquees

Wednesday, January 25, 2012

Menunggu Tarikh Tayangan MJCP....2012 Surprises!



Alhamdulillah..baru selesai final preview MOMOK..Jangan Cari Pasal di Gaya Lab..Kini menunggu MJCP keluar dari Censorboard dan seterus ke FINAS untuk mendapat tarikh Wajib Tayang..Skg bolehlah mula merancang utk next project dan sekaligus promosi untuk MJCP. Trailer MJCP akan segera di mainkan di pawagam-pawagam terpilih di seluruh negara, Brunei, Singapura, blog, YouTube dll, sebaik saya tarikh tayangan rasmi di dapati. InsyaAllah ianya akan segera dilaksanakan dalam tempohmasa terdekat. Harap maklum. Terima kasih atas sokongan yang telah diberi.
Looking forward to quite a few surprises from 2012 happenings..InsyaAllah..filem MOMOK..Jangan Cari pasal hanya menunggu tarikh tayangan, projek baru drama dan filem, pelancaran buku Memoir Anak Jalan Ampas dan pemasaran filem ke luar negara. Opps..jodoh x de ya dalam perancangan 2012! Semoga Allah permudahkan segala urusan dunia dan akhirat. InsyaAllah..

No comments: