Flying bat in a marquee
MOMOK The Movie 2009..MOMOK..Jangan Panggil Aku 2011..MOMOK Jangan Cari Pasal 2012..."Rumah Sewa RM50"-2014!!.."DIA" 21 May 2015!!.

HTML for marquees

Monday, October 4, 2010

Antara Nadi di Belakang Tabir ..MOMOK..Jangan Panggil Aku

Dari kiri Nas Adilla, Tok Wan, Pa (Marsya) dan Sarah

Antara nadi bagi filem MOMOK..Jangan Panggil Aku, yang tidak mungkin dapat saya hasilkan sebaik mungkin tanpa kehadiran insan-insan berbakat besar yang saya hormati dan saya sayangi ini. Nas Adilla - suara bagi muzik thema filem siri MOMOK..Tok Wan-komposer-muzik thema siri filem MOMOK dan Pa & Sarah..anak bongsu dan anak ke 8 saya yang sentiasa menjadi antara inspirasi saya dalam berkarya..

Alhamdulillah filem MOMOK..Jangan Panggil Aku kini dalam peringkat terakhir untuk siap sepenuhnya..Selepas ini akan masuk lab utk proses kine transfer, Lembaga Penapis Filem dan akhir sekali ke Finas untuk proses Wajib Tayang. InsyaAllah tayangan umum di jangka pada March 2011. Ikuti perkembangan filem ini di blog ini dan laman FB. Doa dan kerjasama anda semua bagi kejayaan filem ini sangatlah saya hargai.

No comments: